.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب دوربین مداربسته در تمامی شهرهای مازندران
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که به منظور افزایش ضریب امنیتی ، تمامی شهرهای این استان به دوربین مدار بسته مجهز می شود.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری مازندران در بابلسر افزود : استانداری مازندران تمامی دوربین هایی را که مورد نیاز همه شهرهای استان است خریداری کرده و در اختیار فرمانداران قرار گرفته است.

وی اظهار داشت : خوشبختانه در برخی از شهرها نه تنها در حوزه شهری نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام شده ، بلکه در برخی از روستاها هم این کار را انجام داده اند.

یونسی افزود : امیدواریم در بقیه شهرها هم فرمانداران با همکاری شهرداران که متولی اجرایی کردن نصب دوربین هستند ، در اجرای هر چه زوتر این طرح اهتمام ورزند که این موضوع در برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت است.

** آمادگی مازندران برای موج نخست سفرهای تابستانی
معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر ، از آمادگی تمامی مناطق استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

یونسی گفت : پیش بینی می شود مسافران زیادی به مازندران سفر کنند که با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداران ، خوشبختانه همه شهرستان ها آمادگی کامل برای میزبانی خواهند داشت .

وی افزود : اگر شهرستان هایی که هنوز طرح دریا در آنان بازگشایی نشده ، باید در هفته جاری هر چه سریع تر این کار را انجام دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.438 seconds.